söndag 29 mars 2009

Fotouppdrag 7:Spegling av mig.

Länk till Fotouppdraget:

6 kommentarer:

Olga T sa...

Sedär ja,så ser du ut, min trognaste "blogfan". Bra fotat!

Soldanella sa...

Jaha, frisyren som jag, men inte med blekta slingor vilket jag brukar..jag har eftersläpande 80 tal, vilket jag vant mig vid att utsätta mig för.. fast jag är ganska lång.. syns inte, för lång, .. men frisyren är densamma. hörru spegel på väggen där..

det är ett fint kort Carina.
är det du?

/S

Fotsteg i Rabatten sa...

Gissar att du sitter i en buss eller något. :)

NatureFootstep sa...

Bra siktat med kameran. Hela ansiktet kom med. Brukar ju vara knepigt annars.

Sommarträdgården sa...

Fotot är taget i en altandörr,blev mer som en spökbild..

Gunilla sa...

Roligt att få se den som står bakom kameran ochså.
Smart fotat

Ha det gott

Gunilla